/ Paź 5, 2017 / 4 komentarze / In Strony Internetowe - Wordpress / By

Prosta i Tania Strona Internetowa dla Małych Firm

Prowadzisz mały biznes i nie jesteś do końca przekonany czy warto inwestować w stworzenie strony internetowej? Wielu małych przedsiębiorców zadaje sobie to pytanie czy warto wydawać pieniądze na własną witrynę? W końcu małe biznesy na ogół nie przynoszą wielkich zysków, a wydatek związany z własną stroną www nie wydaje się mały. Dlatego dziś postaramy się przedstawić Wam korzyści jakie płyną z posiadania strony internetowej oraz jakie rozwiązania wybrać by strona była możliwie tania ale skuteczna.

Prosta i Tania Strona Internetowa dla Małych Firm
– realne korzyści z posiadania własnej witryny

Zacznijmy od tego, że w dzisiejszych czasach internet jest podstawowym źródłem wiedzy. Niezależnie od wieku praktycznie każdy korzysta z tego doskonałego narzędzia. Młodzi robią zakupy przez internet, szukają porad na forum, korzystają z portali społecznościowych, czytają blogi a nawet gazety. Ludzie w średnim wieku najczęściej wykorzystują internet do wyszukiwania różnych podpowiedzi w temacie np. pielęgnacji ogrodu, remontu domu ale również każdy z nasz używa wyszukiwarki internetowej, kiedy potrzebuje fachowca w bliskiej okolicy, apteki czynnej 24/7, dobrego lekarza, restauracji itd. A więc generalnie szukamy wszystkiego co tylko przyjdzie nam do głowy, bo w internecie znajdziemy odpowiedź na każde pytanie. Kiedyś aby skorzystać z pomocy np. hydraulika trzeba było kupić gazetę, dziś wystarczy wpisać w wyszukiwarce hasło „hydraulik łódź” i możemy wybierać spośród ogłoszeń. Tak więc nikogo nie muszę już chyba przekonywać do tego, że strona internetowa w przypadku nawet małego biznesu zawsze pozwala dotrzeć do większej grupy potencjalnych klientów. A to z kolei przekłada się już na realny wzrost przychodów naszej firmy.

Prosta i Tania Strona Internetowa dla Małych Firm
– strona wizytówka

Prosta i tania strona internetowa dla małych firm w formie wizytówki do idealny kompromis pomiędzy „być albo nie być” a „ceną”. Małe firmy nie potrzebują zaawansowanej technicznie czy rozbudowanej strony internetowej a zupełnie wystarczającą opcją będzie prosta strona www w formie wizytówki. Nasza firma oferuje stworzenie takiej strony „One Page” w bardzo atrakcyjnej cenie w porównaniu z innymi łódzkimi firmami. Aby cena była atrakcyjna i przystępna wykorzystujemy np. otwarty bezpłatny system CMS WordPress oraz bezpłatne dodatki. Strona typu „One Page” składa się z jednej głównej strony podzielonej na „działy” które ułożone są w formie pasów. Przykładem takiej prostej strony typu „One Page” jest strona na której się obecnie znajdujesz. Prosta i tania strona – wizytówka posiada nowoczesną responsywną grafikę oraz otwarty system CMS WordPress – który daje możliwość pełnej edycji treści oraz grafiki lub też w przyszłości rozbudowy witryny. Strona może być podzielona na „zakładki – oddzielone pasami” czyli tradycyjnie możemy zamieścić informację o firmie, ofercie, wstawić zdjęcia, realizacje, pokazać opinie klientów, dodać formularz kontaktowy i inne potrzebne funkcje. Każda tworzona przez nas strona www to indywidualny projekt graficzny dostosowany do branży i potencjalnego klienta.

 

Powiązane tematy
4 Comments
  1. Paweł

    z doświadczenia mogę polecić firmę AW PROJEKT, to naprawdę profesjonaliści i myślę, że oferta skierowana do małych firm to bardzo dobry pomysł. Nie każdy potrzebuje rozbudowanej witryny, a każdy powinien zainwestować w stworzenie strony. Bardzo dobry pomysł!

  2. Klasyki Motoryzacji

    właśnie stoję przed decyzją jaką stronę zrobić dla firmy poświęconej motoryzacji, a konkretnie chodzi o odrestaurowanie starych aut. Czy tu strona w formie jednej strony „one page” się sprawdzi? czy jednak warto by było wydać więcej ale zdecydować się na bardziej rozbudowaną stronę? I czy różnica w cenie jest bardzo duża, tzn czy np strona z zakładkami jest 2 x droższa czy np muszę dołożyć 20% ceny?? I co jest lepsze np. pod kątem późniejszego rozbudowywania tej strony? poproszę ofertę na klasyki.motoryzacji@o2.pl

    1. Piotrek

      no to w sumie zależy – One Page to typowa wizytówka, fajna i nowoczesna strona ale nastawiona na minimalizm – czyli nie „upchniesz” za dużo informacji – jak chcesz zrobić ofertę, cennik, warsztat i takie tam to bardziej normalna strona z podstronami. a jeśli zaprezentować tylko usługę i pokazać przykładowe realizacje to One Page się sprawdzi..

  3. Markowski

    One Page są w Polsce jeszcze nie tak bardzo popularne, ale te opcje typu wszystko na jednej stronie to podobno teraz najlepsza forma reklamy coś jak Landing Page

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *